星期五, 7月 14, 2017

假日好去處-鯉魚門石礦場

搭咩交通工具去鯉魚門石礦場?
油塘港鐵站A2出口步行15分鐘或油塘巴士總站乘14C小巴至鯉魚門避風塘碼頭(三家村)。



到達鯉魚門牌坊,避風塘迫滿哂小魚船,吹住海風真係好爽。







牌坊一直行入去到達海鮮街,小巷口縱橫交錯,好似迷宮咁。另外,會見到好多食海鮮既酒家,果日去到當然見到好多大大小小同巨型海鮮。
途中又會見到不同的小食店、海味店、住宅區等等⋯




《小燈塔/小沙灘》
終於黎到小燈塔好特別,好有懷舊氣色,好似人地拍電影既小沙灘咁。石灘上有好多小石頭玻璃碎,大家記住要著波鞋去,避免整親腳掌。石攤另一面,見到有大朋友小朋友一齊係到摸緊蜆,相當開心。







   







 





離開石攤,一直行到住宅區,沿路海風不斷送上,涼意送上舒服哂。途中一間小屋外牆壁畫係海底世界,仲有不少旅客上前影相,畫風好美。行多3分鐘就見到天后宮,穿過天后宮大門,左手面有幾級小梯級,再經過一些似是荒廢的小村落。(大家要注意小村落有不少流浪狗,但狗狗睇黎都見慣遊客,只是行黎行去,無敵意的感覺)
























不要住衛奕信徑行






行多一段路
感覺自己走錯地方,但細心睇有一條勁窄既巷,真係唔係講笑,肥少少都唔知點過。細心一睇牆上有「矿」字指示,又看見有遊客係巷仔行出黎。







走過窄巷,踏上一段草路之後,又去到石灘,地方超美,係好靚呀。有人係到影婚紗相,有人係到釣魚,有人係到望海吹下水。

我覺得呢到風景真係一絕,石上面d水做成一個倒影咁好靚,藍天白雲風景怡人。
同我同行既陳生都話呢到風景好靚,一覽無遺,間唔中仲有d特色小魚船經過。

今日既行程都係突然咁出發,心血來潮想去郊外,鯉魚門石礦場真係唔錯。好多謝我身邊既陳生陪伴我去,佢平時好怕去郊區,又話又熱又曬,好似去攞苦黎辛咁。今次佢都話呢個地方唔錯,唔太熱,當然我去回程都已經係黃昏,最可惜係睇唔到日落,返出市區仲開始下大雨。




我的facebook專頁,歡迎大家follow!
迪芭·90後小煮婦FB Page

沒有留言:

發佈留言